BT'de Kendi Kendini İyileştirme - Kullanıcıların Sorunlarını Çözmesine Yardımcı Olur
BT'de kendi kendini iyileştirme, bilgi tabanı ve BT Self Servis özelliklerini tek bir araçta birleştirerek kullanıcıların sorunları daha hızlı çözmelerine yardımcı olur. Kendi kendini iyileştirme ile, kullanıcılar bilgi bankası ile bir sohbet penceresi açmak ve yardım istemek için tek bir tıklama kullanabilirler. USU Self Servis ile birlikte USU Knowledge First, kullanıcıların sorunları çözmesine yardımcı olur. Kullanıcılar doğrudan self servis penceresinden bilgi tabanına soru gönderebilir ve bilgi tabanı sorunu otomatik olarak algılar ve kullanıcıya bir çözüm sunar.
USU Chatbot dünyanın önde gelen otomatik sohbet platformu. Kullanıcılar, bilet göndermek ve vakaları izlemek için USU Chatbot'u kullanabilir. Kullanıcılar yardım için bir botla sohbet edebilir, ancak anında yardım almak için sarı bir kare ile etiketlenmiş belirli konuları da takip edebilir. Bot, kullanıcının sorununa yanıt verecek ve doğru eylemi gönderecektir.